Skinny Love - Birdy

先说一下这首歌 这首歌是吸血鬼日记里的一首插曲 但我觉得放在这里也挺合适的 很好听 New Moon 摘抄 It was strange,for I knew we were both in mortal danger.Still, in that instant, I felt well. Whole. I could feel my heart racing in my chest, the blood pulsing hot and fast through my veins again. My lungs filled deep with the sweet scent that came off his skin. It was like there had never been a hole in my chest.I was perfect–not healed, but as if there had been no wound in the first place. 这很奇怪,我知道我们处于生死攸关的境地。但,在那个瞬间,我感觉很好。很完整。我可以感受到心脏的跳动,血液滚热快速的流动。我的肺里充满了他肌肤散发出来的甜美的气息。这些让我感到,我的内心好像从未有过空洞。我是完好的—不是治愈了的,好像最初就未有过伤痛。

评论
热度(12)

© 药没吃药 | Powered by LOFTER

关于

本病人 泪点奇葩 萌点不同
导致 脑内剧场混杂混乱嘛都有 精神神经有点。。呵呵
文笔渣 人又懒
所以这里 就是我用来犯病的地方